Shoes

Tredje dagen jag använder mina nya "jesus-skor" går dem självklart sönder. Jag tar mig in till bäckebol till affären jag köpte dem i och där möttes jag av: "Jaha? Välj ett par andra, de är slut." Det var det enda paret som jag ville ha där så jag frågade om jag kunde få pengarna tillbaka istället. Men guuuud va de va krångligt och de skulle vara att kontakta Björn Borg och allt möjligt. Hon skulle höra av sig till mig imorn. Hade inte blivit ett dugg förvånad om hon "glömde av" mig. Så typiskt när jag hittat ett par som jag verkligen gillar :( Hoppas på pengar tillbaka och att jag hittar dem nån annanstans på rean:) Hade varit super :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahah Josse vaaad menar du med att lilla oskyldiga jag skulle ha att göra på en sån blogg? ;D

2009-05-14 @ 22:00:53
URL: http://kungsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0