sunshine!

När min klocka ringde i dag så nästan hoppade jag upp och var skitpigg. Jag snoozade inte ens. Vad är det som händer? Är det solen som får mig pigg eller? Häärligt e de iaf. Men nu vill jag bara ha mer värme! Är trött på minusgrader.
Asså de e så sjukt mycket kläder som jag vill ha nu! Har inte köpt nåt på år och dar känns det som :S Men jag tror jag ska vänta tills efter födelsedagen.
Egentligen borde jag städa mitt rum nu men istället sitter jag och bloggar om massa onödigt shit. Haha.

Kommentarer
Postat av: Sanna !

Hur kan du hålla dej från att shoppa när det är så sjukt fina vårkläder nu ?!:O Gissa hur mycket jag har gjort av med hahah ;)

2009-03-25 @ 19:40:14
URL: http://kungsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0