Söndag

Jo, det är ju inte söndag idag men jag vill helst glömma denna mådagen efter som att den har varit så pissig och tonårig på alla sätt.
Igår däremot var jag och Chris hos hans morfar och vi har lassat massa ved och fixxat äppleträden :) Sen spelade jag match och vi vann med 6-2 på IFK Valla. Härligt :) Och jag har gjort mål i varenda match jag spelat hittils!! (Kanske inte så mycket att skryta med när man spelat bara två matcher och det målet som jag gjorde denna matchen studsade på ribban, på mitt lår och i mål :P)
Ha det gött kött och haaaaaaj

Kommentarer
Postat av: Sanna !

Nä, nu tycker jag att du bloggar för lite om mej igen ;)

2009-03-18 @ 21:49:29
URL: http://kungsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0