Planering inför spa-kväll

Nu blir det antagligen av! :D Spa-kväll på tjörn :D Tredje gången gilt heter det väll? Gött å träffa alla flickorna :) Jag e aspepp inför denna helgen för på fredag har jag halkan, sen till tjörn på spa-kväll och sen ska jag med Jennie på 80-talsfest på lördan! Me like :D

Och en sak till... till alla er som varit inne på KungSannas blogg och hittat den lilla evil-eyes:ade hamstern så vill jag bara berätta för er att det var JAG som djärvt nog stoppade ner handen i den livsfarliga hamsterns bur och tog bilden som sen Sanna TIGGDE sig till och sen la upp på sin blogg.

Här e den för er som tur nog inte besökte hennes blogg innan min :D



Kommentarer
Postat av: Sanna !

Skryt lagom va, du vågade inte ens lägga in den på datorn först för du var så rädd för den haha ;)

2009-03-04 @ 21:32:46
URL: http://kungsanna.blogg.se/
Postat av: emma

pepp pepp var de ;) Läängtar ! . Hamstern, jag döper den till felix idag ;)

2009-03-05 @ 21:32:17
Postat av: emma

pepp pepp var de ;) Läängtar ! . Hamstern, jag döper den till felix idag ;)

2009-03-05 @ 21:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0