Helg snart!

Herregud! De här veckorna tänker jag nog bara helghelghelg för det känns som att största delen av veckan består av helg :S Imorron blir det ingen skola för min del utan det blir drog- och alkoholkurs, weeiii. Så jag drar till stenungsund på förmiddagen och sen jobbar jag resten av dagen. Gött e de.
För övrigt hade vi idrottsprov idag. Jag stresspluggade igår kväll och Chris hjälpte mig. Var osäker på om jag skulle klara det men hej svej, ett VG blev det!! :D jag är glaaad. Men gosh det känns som det var skitlängesen jag inte var glad, haha. E de nu man ska passa på att njuta då eller?

Hej hopp, blodpropp!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha I don't beleive ya! dina bilder e säääkert fina=) fick åxå VG även fast jag typ inte plugga high five!!

2009-03-27 @ 07:49:06
URL: http://dudejustchill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0