CD-omslag

Oj herregud, nu var det ju nästan längesen jag skrev :P I lördags hamnade vi på oleareys i kungälv, både jag och Sanna tappade bort garderobslappen haha, och jag fick hämta den dagen efter. Vi är allt bra vi! Och ja, Sanna, repris på fredag!! Då kanske en anining nyktrare för min del haha.
I går var det bakisdag och vi färgade håret på Elin och Micke. Snygga blev dom! :D Nu är det redan måndag och jag har haft körlektion (hård inbromsning yeeey!) och snart ska jag göra klart mitt CD-omslag vilket jag inte har kommit långt me :S får bara se om jag kan ladda ner programmen. Är så dålig på det där packa upp skiten :P

Kommentarer
Postat av: Sanna !

Yeeey, jag är så på :D

2009-03-02 @ 19:13:41
URL: http://kungsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0