Lång natt

Från början skulle Volvo Ocean Race-båtarna komma på dagen igår men så blev det ju inte. Klockan 3 på natten skulle de komma. Så jag och Linnéa satt och spelade kort och drack cider, höhö. Sen blev den tösen trött och la sej. Men hon skulle ju ha skolavslutning dagen därpå så jag förstår henne.
Höhöhöhö :)

Så jag följde med far min till en balkong precis där båtarna skulle lägga till. Där satt vi och väntade ett tag tills vi tydligen skulle åka 42 fots motorbåt för att möta dem. Och det var ganska värt att se den första båten komma till marstrand fastän jag inte är så insatt i själva tävlingen. Mäktigt var det!


                  Mäktigt! 04:55                             Sjukt mycket folk klockan 05:31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0