Alla som inte dansar e våldtäcktsmän!

Ojojoj. Nyår, Hemsedal, lovet e slut, skolan börjar imorn :S varför ska allt de roliga ha ett slut? Hej och hå, ännu ett helt jävla år har gått och det är bara ett år kvar till nästa decennium!
Orkar inte skriva nått vettigt som hänt under dessa dagar så jag ska istället berätta om en liten händelse som jag träffade på förut: Jag tänkte ge mej ut och köpa lite batterier och annat (fan, kom just på att jag bara köpte "lite annat" och glömde batterierna, haha) Iaf så tog jag på mej tjocka jackan, halsduk och vantar och gick ut genom dörren. Det var kallt och mörkt ute. Då slog mig tanken: Hmm, det finns säkert våldtäcktsmän i Ytterby. Jag vet inte varför jag tänkte så men det bara kom. Jag gick vidare. Och på en gångväg där lyktorna hade slutat fungera hör jag nån gubbe som mummlar nåt och går mot mej. Han kommer närmare och jag blir faktiskt lite rädd och tänker samma tanke igen. Han lyser på mig med sin ficklampa och ställer sig framför mig och glor. Jag får fram nåt: "Haah?" Då tar han ner ficklampan, säger: "Nämen, du var ju inte Natalie! Så kan det gå!" och så går han vidare. Hahahaa, lite paranoid blir man ibland :P

Puss från din Lunkentuss <3

Kommentarer
Postat av: Blomén (;

hahahaha

stackarn ^^<3

fan va kul ändå xD" så kan de gå"

hittade din blogg iaf din filur! ':D

2009-01-15 @ 21:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0