Ny design och nya pengar

Igår satt jag och pillade och försökte förstå mig på koderna i stilmallen. Fick lite koll på det och ändrade om en del. Är inte helt nöjd men det här fick duga sålänge.
Inatt vaknade jag upp med en tom spritflaska i handen! HAHA XD Och i skolan gjorde jag världens pinsammaste sak. Jag var påväg upp i trappuppgången, och så välter jag ner en fantaburk som står helt full och öppnad på räcket. Jag tar upp burken bara, vänder mig om och där står en städtant och riktigt blänger på mig. "Oj", säger jag och liksom springer uppför trappan med burken i handen. Nästa gång jag går förbi stället var det ingen fanta i trappan, hon hade alltså torkat upp de! Jag hade aldrig torkat upp efter det :P
Idag iaf räknade jag pengar i min lilla "sparväska". 810,50 Svenska, 31,25 danska, 2 Euro och 2,20 Dollar hittade jag där :D Måste fundera ut vad jag ska ha pengarna till haha.


pengaaarr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0