Härliga söndag

Jaa, gårdagens fest slutade som vi hade förutsett. Alla blev väll utkörda vid 12-tiden. Men så länge det varade så var det kul :D Jag och frida drog hem till henne en stund och käkade macka och varm choklad :) var sååå gott :D sen komm pojkvännerna och hämtade upp oss. Söndagen började med pannkaksfrukost och fotbad (kan det inte bli bättre start?) sen var det slappa för hele slanten och så skulle jag träna, men jag är verkligen för lat. Gick hem vid halv 7. Tänkte att jag skulle hinna leta upp cyckelpumpen och cykla till träningen som började 7. Men icke. Jag kom inte på träningen och kännde mig som vääärldens sämsta människa. Så då sprang jag till friskis och som tur var så fanns det plats kvar till mej på ett step-pass. Kännde mig som en bättre människa efteråt :D Det här var nog faktiskt den bästa söndagen detta året :D

Måndag härnäst, till helgen blir de fest :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lämna min bror ifred hahah !! xD

Ringer dej sen ! Miss ya !

2009-01-26 @ 10:11:02
URL: http://kungsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0