Sportlov!

Hej och hå, jag får nästan dåligt samvete när jag inte bloggat på några dagar :S Men denna veckan var bajsig. Har knappt sovit nåt och varit grinig på allting. Men så igår så tänkte jag att jag skulle lägga plugga mycket och gå och lägga mig tidigt, vilket jag lyckades med! Och det var ju bra, inget IG på engelskaprovet och jag klarade min dag igenom utan att var sur på alla :) (förrutom Chris då för han e så jävla jobbig när han inte har sovit så mkt)
Har jobbat som vanligt på eftermiddagen och kom hem och åt räkor med mamma och Thomas. Sitter i morronrock och det enda jag tänker göra ikväll är att titta på det nya avsnittat av oth :D
Och nu är det sportlov! Ska väll försöka jobba lite och sen på helgen blir det bilresa till Mickes mamma i skåne :D Jag längtar :)
Hej då, alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0