Ledig dag

Herregud, jag tror jag ska umgås med Linnéa mera. Hon verkar ha så bra livsstil. Igår var jag och hälsade på henne på hennes praktikplats på maxi och nåra timmar senare gick vi till oasen och simmade. Jag har ett skitbra oasen kort som jag hittat hemma. Man trycker in det - det funkar inte - man säger högt: "nämen varför funkar det inte nu då?" - man går under och in. Funkar skitbra. Gratis och allt :D Sen efter det gick vi till bussen men det gick inte så bra bussar så vi smög in till Alex. Tog sen bussen hem till Linnéa, hon lagade jättegod kycklinggryta och sen sov jag som en stock. Gick med henne upp och åt gröt i morse och sen drog jag hem. Idag har jag inga lektioner så jag jhade tänkt plugga matte, samhäll och sen plugga teori med Linnéa. Det blir bara massa nytta gjort om man är med henne!! :D Men dedär med matte och samhäll får vi se hur det blir med det :P
orkar inte rimma :P så det får bli ett "xoxo"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0