Emma!

Igår var det stressigt som fan för min del :( men sen åkte vi till chris pappa och då blev mitt humör lite bättre eftersom inga tider mer var bestämda. Somnade i soffan och Chris fick bära mig till sängen :) Ikväll ska vi till kringeldammen för att fira Emma :D Kommer bli kuuul! :D Sitter och lyssnar på lite pepp-musik och har kladdat på 12 lager smink (vilket kanske inte är vad jag brukar) ush, jag ser verkligen ut som en sminkdocka haha. Lockat håret har jag faktiskt orkat med idag också!! Kan allt detta vara ett tecken på att jag inte gillar mitt utseende? :O haha, jaja, men nästa vecka blir de la lite annat får vi hoppas :D Snart kommer Han med stort H och pickar upp mej så jag ska nog inte skriva så mkt mer. ha de gött, haaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0