Sammanfattad helg!

Oj, nu är det måndag redan. Igen.
I torsdags var jag på Klädesholmen, bastade, åt god mat och var fyllechaffis för Barks El.
Det roligaste var nog när pappa sträckte fram handen för att hälsa på servitören och sa: "Joakim!"
Servitören kollade förvånat på pappa och svarade: Jaa??
Pappa: "Ja, alltså jag heter Joakim"
Servitören: "Ja, det gör jag med!"
Kanske inte låter så kul när man skriver det men det var väldigt roligt på plats!


Silltallrik

Vad mer kul har hänt? Jo, jag jobbade i lördags. Klockan 04.50 gick färjan från Hönö och konstigt nog var jag ganska piggelin!
Sedan blev det lite förfest hos Emil och jag lyckades vara med på ölspelet utan att bli full! När alla gick orkade inte vi gå med så vi myste till beck istället (fast jag somnade..)
Och idag har jag simmat i lera! Mmmmmhmhmhmhmhm......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0