(tomt)

Ja, mina besökare har inte varit så trogna det sista...hmmm..undra varför? kan det bero på att jag inte uppdaterat nåt? :O jaja, sommar e de ju och man kan ju inte hinna med allt. Tänkte skriva nåt kul som hade hänt. Men...det har inte hänt nåt kul? Eller asså jag har inte haft tråkigt den sista tiden men ingen kul har hänt som jag kommer på?? Så därför skriver jag detta, att jag inte kom på nåt kul. Kul va? Tror jag ska ställa upp som stå-upp-komiker. Fast de kommer nog vara lika många som skulle kollat på mig som läser min blogg. Typ 2, eller nåt? Oj, vad mycket tomt tjöt de blev! Den som läste igenom denna text, skriv en kommentar! (Pinsamt, ingen kommer skriva..)

Kommentarer
Postat av: emma

haha, jag läste heela (:

2009-08-12 @ 13:51:11
Postat av: elin

jag med! ;) asbra att ni har bokat boende! :D

2009-08-12 @ 15:25:18
Postat av: Sanna

kommentar

2009-08-13 @ 12:47:56
URL: http://kungsanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tvinga mig igenom den :) hehe

2009-08-17 @ 17:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0