Narkoman

Jag tror jag börjar bli narkoman. Träningsnarkoman. Nu har jag tränat två dagar i rad. Okejdå, träningsnarkoman var väll att ta i men jag har blivit mer taggad på att träna nu! Simmade med Linnéa på oasen med väsldens bästa simkort (det funkar inte och det är det bästa) Sen drog vi hem till henne och åt massa god mat och kollade på Sex and the city.
Och jag har fått ytterligare ett mail: "Tyvärr tar vi inte emot praktikanter eftersom vi måste satsa på våra viktiga kunduppdrag" *suck*
Åååh, en liten uppfräshning har gjorts idag också! Färgade ögonfransar och bryn. Så nu är det bara naglarna som skall fixas :) Oj vad det känndes typiskt "bloggande" att skriva att man ska fixa sina naglar, haha. Men jag är väll det. En typisk bloggare. Och narkoman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0