Lite allt möjligt

Eftersom jag glömde mina nycklar i skåpet igår så var jag tvungen att cykla till träningen. Men det var nog bra de för konstigt nog tyckte jag det var skönt att cykla i regnet. Och så måste jag ta bussen till skolan, det sparar jag massa pengar på :D Det är nog ganska bra att jag glömmer mina nycklar överallt ändå :D
Ikväll ska jag ut och springa. Och det skriver jag inte för att skryta om att jag tränar så mycket, utan för att om jag inte gör det när jag skrivt det kommer jag få dåligt samvete :P
Guuuud, vad de e skönt me somorron! Man får sova ut och bara ta de lugnt på morgonen! Nu ska jag ta en varm och låååång dusch! Pööööööösss

Kommentarer
Postat av: emma

Dukrig du är Josse ! : ) ,haha Oasen är bäst när man kan använda begangnade kort ;) .

<3

2009-08-26 @ 10:28:31
Postat av: Vickan

Det är så sant så, skriver man ner att man ska träna så får man dåligt samvete om det efteråt inte blir av. Har tagit mig i kragen och börjat öka tempot på löparbandet, hatar att springa annars men nu börjar det allt bättra sig! :D

2009-08-29 @ 22:41:31
URL: http://slytherinsailor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0