Bussobilobåt

Hejhej igen :) Oj, nu börjar jag bli lite seriös med bloggen igen ju!
Idag trodde jag bussen från Hönö skulle sprängas eller nåt för den började pipa en massa så busschaffisen stannade och tog ett varv runt bussen. Det är då man hellst vill knäppa på sig bältet men jag hade satt mig på det troligtvis enda sätet som inte hade bälte. Fullt på bussen var det och jag var sketskraj. Men vi kom fram tillslut ändå :P
Nu blire ingen mer buss för mig idag för vi ska på en lite roadtrip :D En riktig ekonomiresa till Helsingborg, me like :D'

Glömde säga att vi tog oss runt tjörn i lördags. 5 och en halv timma och vi kom på plats 370 av 463 båtar. Skratta inte när jag säger att vi kom rätt bra till för våran båt är ingen kappseglingsbåt precis :P

Kommentarer
Postat av: Vickan

370 var ju inte dåligt alls! Haha, pratade med en på Stena Jutlandica som kom 461:a. :P Hade vart rätt kul att se Tjörn runt men jobbar man så jobbar man.

2009-08-19 @ 20:35:35
URL: http://slytherinsailor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0