Trött

Har precis kommit hem från matchen. 3-3 mot jitex :D gött jobbat tjejjor! Jag däremot hade nog ätit lite för mycket godis idag så min mage mådde piss :P
Imorse åkte jag och Chris till hans tandläkare i stenungsund, sen tog vi en runda på stan. Jag har kollat in en jeansjacka på jc som jag vill ha. Köpte den för 499 kr och sen gick jag till gina tricot och upptäckte att de hade en typ precis likadan jacka för 299 kr. Har inte tagit bort prislappen än så jag ska se om den på gina e nåt att ha ändå :P



                JC 499 kr                                 Gina Tricot 299 kr

Kommentarer
Postat av: alex

Ja, men hey. 10 kr i timmen varje dag på sommarlovet, det är typ 100 dagar på lovet. och om jag städar i en timme så är det 1000 kr (y)



snygg jacka du har köpt! :D

2009-04-08 @ 12:56:37
URL: http://alexandraidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0