Tidsfördriv

Jag har inget att göra om dagarna känns det som. Sitter på facebook och nördar mig. Egentligen kanske man skulle ta och plugga lite? Nää...

Inatt kunde jag inte sova och klockan halv ett fick jag för mig att jag skulle pilla på min kamera och fixa den. Jag återställde alla menyer och vipps så har jag inte samma brus i mina bilder som jag hade förrut :D

Nån som har nån kul box med serier eller nåt som man kan fördriva tiden med? Jennie da fjortisung vill ju aldrig låna ut vänner till mig :P

Nä, jag ska nog faktiskt ta och plugga nu ! Bryr ni er? Nej, jag tror inte de :P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du kan ju alltid ringa mej om du har tråkigt ! :)

btw så om hon läser din blogg, får jag lite känslan av att hon läsaer min med. btw så belv det ingen minneslucka ikväll haha :D

2009-04-21 @ 01:28:59
URL: http://kungsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0