Lill-Lördag

Nu är det snart helg!! Eller iaf lill-lördag! :D Idag hälsade Emma på en liten stund :) henne önskar jag lycka till! :D
Hade engelskaprov sen. Jag tyckte faktiskt det gick ganska bra, på några delar. Vissa delar gick det däremot piss på :P
Sen efters provet satte jag mig på bosses och pluggade. Och så råkade jag sätta mig bredvid en tjej som frågade ungefär varannan av hennes fråga "vet du vad det ska vara här?". Blev lite trött på henne. Hon förstod nog det för hon började fråga nån annan sen.

Match ikväll! Nu jävlar ska det inte finnas nåt magverk eller halsont som hindrar mig! Full fart!

Foto: Alex

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Josse :D , härligt att se dig idag ! <3

Lycka till ikv, HEJA HEJA ! :) <3

2009-04-22 @ 17:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0