Hej blogg

Jahopp, nu har jag skaffat blogg som många andra :S Ska nog säga tack till Jennie och Bettina som sa till mig igår när vi hade lite mys hemma hos Jennie att jag skulle skaffa en :)
Om ett år kommer jag antagligen sitta där och skratta och tänka "fyfan va dålig jag var på att skriva!!"

Vad ska jag skriva i mitt första inlägg då? Josefin som har så himla bra fantasi tänkte att hon skulle skriva om sin dag:
Josefin vaknade 8.30 men låg kvar till 8.32, och då gick hon upp och... Nej, där orkade inte Josefin gå igenom hela sin dag, haha.
Hoppas jag blir bättre på det här med åren.
Ha en bra dag, fiskedrag  
När man ändå är igång tänkte jag att kan kanske skulle lägga in en bild på mej själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0