Söndag

Så var det söndag och höstlovet är snart över. Jättekallt är det ute. Det är frost och helt vitt utanför, det är väldigt vackert :)

Fredagens halloween-maskerad blev lyckad! Vi hade jättekul verkligen :) Emma, Chris, Sahra och hennes pojkvän var där. Jag var dödens ängel, chris var vampyr, Emma var typ kvinnlig batman eller nåt :P, sahra var 50-talist, Christian var skellet, Karin var pirat, Viktor var en skräckinjagande tomte.. Vid två-tiden fick jag och emma skuts hem av Marina. Ungefär där försvann mitt minne, haha. Men vi kom hem till chris iaf. När jag vaknade upp hade jag text över hela kroppen typ och jag missade efterfesten hemma hos chris. Jag sov ganska djupt :P
KUL HADE VI IAF :D

Igår var det alla helgonna middag hos farmor på martsrand och min motorik var väll inte den bästa :P Min bror däremot kom inte alls :P Men jag och Chris klarade iaf oss igenom middagen.

Idag blir en slö dag tror jag. Ska nog inte göra nånting :P Gött e de

Kram och Puss, Lunkentuss

Lite ostadigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0