Skyddsfågeln

I fredags kom min tavla som jag skickat efter! :D Bilden är tagen på juldagen när jag var hemma hos Chris pappa för de firar julen den 25:e. Jag hade inte ens ägt kameran i ett helt dygn när vi gav oss ut för att mata fåglarna vid röde sten. Och så tog jag lite bilder men en av dem tyckte jag var ball. jag hade fångat fågeln precis när han roffade åt sig brödbiten :) hade väldigt tur att det blev så bra skärpa. Och nu sitter den på min vägg! Vissa har skyddsänglar, men jag har en skyddsfågel när jag sover!
jaja, igår var jag på en fest i stenungsund med Chris, Sahra, Frida, John och lite annat folk :) Hade ganska kul förutom att en "mamma" sprang runt och skulle fixa hink och ta hand om sina kompisar som om de inte fick bestämma själva om de skulle dricka, en kallade en tjej för ugly betty så det blev lite diskutioner :P jaa, men sen drog vi till nån William och där slocknade jag för jag var äckeltrött :P Sen har det väll inte hänt mkt mer intressant


ha de gött, navelsträng (uj, rimnivån var inte hög idag :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0