Ingvar

Jag har kommit på världens bästa idé! Den e så bra att man kan nästan inte tro att det är sant. Min idé är att gifta mig med Ingvar Kamprad!! Och varför? Jo, för att jag vill ha en ny dator, och jag kom på att jag vill ha en MacBook. Tyckte den var väldigt fräsig får jag säga. Men nu är det så att jag är en fattig student och jag har inte riktigt elvatusenniohundranittionio och femtio öre i min plånbok just nu. Så därför kom jag på denna briljerande idé! För han är typ Sveriges rikaste man och om jag gifter mig med honom så kan han säkert köpa en sån till mej... :D

...men nu måste jag sluta drömma. Jag har iaf kommit en bit påväg. Nu när jag har typ inga lektioner i skolan så passar jag på att jobba och på det sättet så får jag ju lite cash, och det gillar jag :D men en MacBook dröjer det nog tills jag har råd med.
Ska ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0