Sista dagarna!

Det är måndag och den tredje sista dagen på 2008. Igår gjorde jag stan med Sanna. Hittade lite stuff :D Idag färjade jag håret hos Carro sen bar det av till Stenungsund för att shoppa på det allra effektivaste sättet - ensam! Älskar att gå och kolla på kläder när ingen annan kan påverka mig. Men det tråkiga är att man måste äta ensam. Jag satte mig på eat och åt en hamburgetallrik, ensam. Haha ganska många som kollar på en när man sitter där :P På dehär två dagarna har jag hittat två kjolar och nåra tröjor :D Skorna måste ju nämnas åxå :D De högsta klackarna jag någonsin kommer använda tror jag :S
Jul i stöten var jättemysigt :D Jacuzzin va bäst ;P



Nån kommer stuka fötterna på nyår !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0