Fredag

Japp, det är fredag. Och jag är helt säker på det, för det stog "yes" efter "Is it friday?" på min startsida. Idag var det chill i skolan men sedan jobba efter det. Förstår inte hur folk kan komma in kvart i 4 när de vet att butiken stänger 4 och säga att de vill äta där! Så jävla ohyffsat. Inte nog med det, de klagade på att vi hade så dåligt läge och att det hade varit bättre om vi låg alldeles vid motorvägen. Sen så sitter de kvar iaf tills jag går hem (kvart i 5). Stackars Marika som inte kunde gå hem förräns dem hade ätit och snackat klart.
Jaja, det är iaf fredag och jag tror jag ska lägga mig för att läsa FUCKING JÄVLA CP HOR-engelskabok..
Annars är allt bra, puss och ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0